Firma Carlsberg Polska, właściciel między innymi marki piwa Harnaś poinformował, że rozpoczął współpracę ze Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych RP. W ramach dużej kampanii, która ma zostać przeprowadzona, wizerunek strażaka w ubraniu specjalnym i hełmie ma się znaleźć m.in. na etykietach piwa.
O sprawę zapytaliśmy Ninę Mirgos-Kilanowską, rzecznika ZOSP RP. - To będzie cała procedura, cała kampania, będzie loteria dla sklepów, będą dofinansowania dla jednostek w sprzęcie, tylko na tę chwilę nie znamy szczegółów. To będzie bardzo duże przedsięwzięzie - mówi rzecznik ZOSP RP. Jest podpisana współpraca i wszystkie inne szczegóły będą udostępnione przez Carlsberga. Będą duże środki dość przeznaczone na loterie dla sklepów. Jeśli sklep weźmie w loterii udział, to to, co ten sklep dostaje w sprzęcie czy wygrywając w tej loterii, wskazuje daną jednostkę, która jest doposażona. Czekamy na szczegóły - dodaje.
"Strażacy Ochotnicy pomagają każdemu. Ratują nasze życie, zdrowie i mienie. Średnio co minutę wyjeżdżają na interwencję, bezinteresownie poświęcają swój czas i narażają własne bezpieczeństwo dla dobra innych. Harnaś wspiera Strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych za ich bohaterstwo i chce okazać im wdzięczność. (...) Strażacy Ochotnicy dają nam bezcenne poczucie, że w stanach zagrożenia możemy liczyć na ich szybką i skuteczną pomoc. Są bohaterami, którzy wyciągają nas z różnych opresji dzięki odwadze, sprawności i refleksowi. Bez wahania zakasują rękawy, kiedy sytuacja tego wymaga. A to wszystko w swoim czasie wolnym, często po całym dniu pracy zawodowej." - czytamy na stronie producenta.
Do sprawy wrócimy.
(fot: screen ze strony internetowej piwoharnas.pl)